Chiang Mai start massagecursus - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Chiang Mai start massagecursus - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Chiang Mai start massagecursus

Blijf op de hoogte en volg Nelly

18 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Start massage cursus.

Maandag ochtend 8.00 klaar staan om opgehaald te worden voor de massage cursus van 3 weken.

Rode taxi stop voor me en hop in de pickup met op de achterkant een bak waar je met, als je goed stapeld wel met een man of 10 in kan.
Gelukkig zitten we er maar met 6 personen in. 2 dames die al langer bezig zijn en 4 nieuwe.
Marisa uit Usa, Ann uit Frankrijk, Andrea uit Italië, dde 2 andere dames komen uit Griekenland en Usa. Gemeleerd gezelschap dus.

Formulier invullen. Omkleden, allemaal dezelfde kleding aan, katoenen broek en hes. Heerlijk zittende kleding en iedereen ie gelijk zo,.
Eerst stukje intro en theorie en dan aan de slag. Zaten eerst met 16 in 1 klas, maar voor we echt van start gaan wordt de groep gesplitst. Dus nu nog met 8 personen. Leuke kleine groep. 3 mannen en 5 vrouwen. Internationale groep, Usa, zweden, Frankrijk, Italië, België, Oostenrijk en ikke uit Nederland.

Mooi begin van de massage al aardig wat gehad, hoofd, nek, schouder, zij ligging en een flinke strekking.

Tussen de middag gaan we ons eten kopen aan de overkant van de grote weg, 3 baansweg, bakje mee, heerlijk spul uitzoeken, als ijs gebakken of gekookt. Dus warm meegenomen en op eten in de school. Super eten en bijna geen keus kunnen maken.

Thuis gekomen, is er net, en wel de eerste, nederlander Marco, uit Biezemortel hier beland. Leuk mee zien kletsen en ondertussen kwam Marcos, die in Bangkok in het zelfde hostel zat ook aan. Leuk om weer te zien.

In de avond afgesproken op de night Bizar met Beccy en Sebas, ook uit het vorige hostel.
Wel ff uitzoeken hoe ik moet lopen, of een taxi pakken. Nee tijd genoeg, plattegrond mee en hop de stad in.

Leuke avond gehad en beetje kunnen zien hoe Chiang Mai is. Veel eet en drink tenten, veel feesten.

Toch maar richting bed, rond 24.00 uur morgen nieuwe dag. 7.15 uur gaat de wekker.