Bangkok / Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Bangkok / Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Bangkok / Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Nelly

16 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Bangkok met de trein naar Chiang Mai

De trein is hobbelig en maakt veel herrie, gaat niet echt hard, over ongeveer 600 km doet hij dan ook 15 uur. Stop op heel veel plaatsen waar mensen in een uit stappen.
Regelmatig wordt je gewerkt door mensen die eten of drinken verkopen. Muziekje erbij, wil het nog wel.
Redelijk goed kunnen slapen, de hele nacht blijft de lamp aan.
Slaapzak en mijn mooie kussensloop gebruikt als kussen, ideale oplossing.
Veel verschillen in het landschap gezien, rijstvelden, kleine bevolkte plaatsen, bergen, bebossing.
Maar al met al toch een goede rit gehad. Helaas met een vertraging van maar liefst 3 uur.
Samen met mijn reisgezelschap, Thomas uit duitsland, in de tuktuk naar mijn/ons nieuwe onderkomen, Mojita garden 2 in het oude gedeelte van de stad, voor €2.70 p.n.
Hier blijf ik 4 nachtjes. Ff kijken hoe het bevalt en of het te doen is naar de massage school. Anders zoek ik iets wat dichter in de buurt zit. Want ga zoals het nu lijkt 2 tot 3 weken de cursus doen.

Lekker ff gewandeld in Chiang Mai op de zondag markt, gezellig druk, niet zo meega als in Bangkok. Nog ff hapje gegeten en dan maar niet te laat naar bed. Morgen vroeg op.