4e en laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu 4e en laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

4e en laatste dag Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Nelly

16 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

4e dag Bangkok
De start van de 4e dag is trubbelig begonnen. Er was veel herrie, telefoon van de buren belde al om 5 uur, pff en om 6 nog eens. Beetje Veel herrie dus dan maar vroeg uit bed 8.30 uur.

Nog niemand wakker. Toch wel, ff zien kletsen verhalen gedeeld wie gaat waar heen enzo, dus standaard hier als er nieuwe mensen komen.
Dat maar richting??? Zie ik onderweg wel. Met taxiboot richting Wat Pho, de grote liggende boedha. Heel imposant, niet al te druk om te bezoeken. Lekker dus. Heerlijk rondkijken en al de gouden boeddha's zien, sommige met veel blingbling. Genoeg gezien, klein beetje regen gehad, 5 min. Daarna werdt het allemaal maar warmer.
Op de terugweg ff lunchen ergens in de buurt van khao san rd leuk tentje gevonden en weer eens gestoeid met stokjes eten. Niet handig maar de aanhouder wint, dus ik, yes.
Ff neerploffen in een andere bar heerlijk een fruitchake op, smaken daar prima van al dat verse fruit.

In het hostel aangekomen ff afscheid genomen van Beccy en Sebas. Denk dat we elkaar morgen weer zien, zijn net een trein voor me gegaan
Jaaaaaaa, heb Bangkok verlaten
Onderweg met de trein, 15 uur reizen, naar Chiang Mai. Maandag start mijn Thaise massage cursus. Eerst voor 1 week een misschien langer, als ik het vindt, dus mensen als ik terug ben.. slachtoffers gezocht.

  • 16 Februari 2014 - 16:11

    Sylvia Van Den Heuvel:

    Hoi Nel.

    Leuk jouw verslagjes te lezen, lijkt alsof ik met je mee reis.
    Je vraagt om slachtoffers wanneer je de massagecursus hebt afgerond, nou mij heb je hoor.
    Als ik dan nog aan bod kom, jou kennende met al jouw vrienden wordt het knokken om een plaatsje ben ik bang.
    Geniet en ( hier spreekt moeders ) pas goed op jezelf.

    Een knuffel uit een zonnig Macharen.

  • 16 Februari 2014 - 19:53

    Jolanda Blommestijn:

    Erg leuk om met je mee te kunnen reizen door al je berichten! En een thaise massage klinkt erg goed, dus als je weer eens in Groningen bent... meld ik me bij deze aan! Hopelijk is de reisafstand tussen de locatie van je cursus en je hostel te doen en bevalt je cursus. Veel plezier en doe voorzichtig!
    Xxx Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 28655

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: