2e dag massagecurcus - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu 2e dag massagecurcus - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

2e dag massagecurcus

Blijf op de hoogte en volg Nelly

18 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Zo weer vroeg uit bed, op naar mijn muesli met fruit, goed ontijt.

Door de taxi opgepikt, de rest opgehaald en rond half 9 op school. Ff bakkie thee drinken en bijkletsen.
Gestart met een stukje theorie en daarna weer aan de slag, vandaag de rug, benen, strekkingen en buigingen met de benen, arm binnen en buiten zijde, en hand massage. Tja een hele klus maar zo fijn en leuk. Was vandaag proefkonijn voor de rug en strek massage, niks mis mee :-)
Weer heerlijk gegeten, maar vandaag op de markt. Heerlijk vers gemaakte noodle soup. Precies goed van smaak en hoeveelheid.

4 uur naar huis gebracht en thuis aangekomen eerst ff lekker douche. Na zo'n intensieve dag is dat heerlijk ennnnnn we hebben warm water, yes.

Het was rustig toen ik thuis kwam, maar inmiddels zit er een man/vrouw of 7 en ja allemaal heeeeeel veeeeeel jonger. Voel me gelijk een stuk ouder. Maar goed een paar nachtjes nog en dan op naar mijn verblijf waar ik 14 dagen kan blijven. Nie meer verkassen voorlopig en er zitten al een antal mensen van mijn cursus, ook leuk. Want de meeste zijn iets ouder als 24. Hier is het echt doorreizen. Ff genoeg voor mij, ff zorgen dat het wat rustiger wordt.

Samen wezen eten met Marco en Marcus en Stefanie, een echte engelse van vermoedelijk rond de 30. Jee waar kan zij kletsen, maar twas gezellig. Heerlijk groene, erg pittige, curry gegeten. Morgen weer.

Voor nu weer bedtijd

  • 18 Februari 2014 - 18:28

    Iwan:

    He meissie,

    Goed naar je zin daar lees ik!
    Ik begrijp dat je als je ooit terug komt je vaardigheden moet blijven oefenen
    Dus bij deze biedt ik me aan als vrijwillig slachtoffer voor een full body massage
    Van top tot teen alles lekker los laten maken, bah niets voor mij masr voor jouw
    Heb ik dat wel over!

    Have fun en tot je volgende berichtje

  • 18 Februari 2014 - 19:29

    Jolanda Van Ballegooij:

    Zo leuk je verhalen te lezen....geniet van deze droom. Heb het goed. Groetjes van mij xx

  • 18 Februari 2014 - 19:36

    Bert:

    ha zus,

    gaat goed zo te lezen, je hebt vakantie dus is rustig aan doen mag geen probleem zijn, volgens mij gaat het daar allemaal wat gemoedelijker.
    En je bent net zo oud als dat je je voelt (cliché ten top).

    Heb je trouwens wel al meegekregen dat Annie algelopen zaterdag is overleden, rustig in haar slaap.
    was ook geen verrassing en is misschien maar beter zo. Ik had wel een berichtje gestuurd naar je. Maar weet niet zeker of je dat gelezen had.

    Veel plezier nog en we houwe contact xxx

  • 18 Februari 2014 - 19:45

    Carolina:

    Hee Nelly,

    Geniet van je reis. Ik geniet van jouw mooie verhalen. Denk ook een keer aan mij!

    Groetjes Carolina.

  • 18 Februari 2014 - 22:22

    Judith:

    Hoi Nel, wat leuk al je verhalen te lezen, ik stel het me allemaal helemaal voor! En als jij zegt dat iemand kan kletsen.... dan kan ze kletsen... ik ken namelijk nog zo iemand ;-) Enjoy! Groetjes X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 28689

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: