2e dag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu 2e dag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

2e dag vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Nelly

10 Maart 2014 | Thailand, Mae Taeng

2e dag
Pff wat kunnen de honden toch een herrie maken snachts. Lijkt op een storm, je hoort de wind van ver aan komen raast door de bomen en gaat weer weg en het wordt stil.
Zo was het vannacht dus ook, maar geloof dat ongeveer 300 honden meer herrie maken als een flinke storm.
Dus tussen de stormen gewoon lekker slapen.
7.25 gaat de wekker. Hop het bed uit, aankleden, de honden zijn al weer wakker en ook de olifanten zo te horen.

Zware dag met 39 graden honden uitlaten, hokken schoonmaken, voorde middag. Na de middag de honden in de grote kennels uitlaten, 18 stuks. Met honden spelen, eten geven, eten weghalen, schoon water geven, hokken schoonmaken, honden uitlaten.
Er was nog een gevecht tussen 2 honden, 1 had een flinke scheur in zijn oor, schrikken, maar direct een hechting erin. Maar ook de gang van de kennel schoonmaken van het bloedspoor wat er achter is gebleven. Extra klus dus.

Snel douchen en op naar het avondeten, we worden vandaag ingewijd door mensen van het dorp en een monnik. slechte dingen worden weggehaald en goede terug gegeven. Ook krijgen we een koordje voor good luck.

Heerlijk getafeld met onze vrijwilligers de rest is nieuw en voor de olifanten.
Vandaag zijn er massage dames, dus op naar boven voor een heerlijke voetmassage van een uur, genieten.
Ook vandaag gaan de oogjes weer vroeg dicht, half 10. Lijkt echt vakantie. En nu maar hopen dat het vannacht wat rustiger is.

• 12 Maart 2014 - 23:26

Iwan:

En lekker geslapen deze keer of weer een mooie hondenstrom gehad....komt hier de term hondeweer vandaan?

Hoe gaat het met jouw bevalt het zoals je verwacht had?

Dikke kus. Iwan

• 16 Maart 2014 - 16:02

Nelly Van Grunsven:

Hè Iwan,

Geloof ook dat het daar van is, zo te horen iedere nacht :-(

En een antwoord op je vraag of het bevalt, ja prima, maar mijn verwachting..... Weet niet wat ik moest verwachten maar dat zien we op het eind van de rit wel. Nu eerst lekker uitpuffen van een week hard werken en morgen naar Pai. Echt vakantie nu.