Elephant Nature Park vrijwilligers week dag 1 - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Elephant Nature Park vrijwilligers week dag 1 - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Elephant Nature Park vrijwilligers week dag 1

Blijf op de hoogte en volg Nelly

09 Maart 2014 | Thailand, Mae Taeng

7.15 gaat de wekker, tja en dat noemen ze dan vakantie :-)
Als ingepakt en op naar mijn ontbijt. Om 8.15 halen ze me op voor een bus rit van ruim een uur ten noord westen van Chiang Mai. Dat zal lekker rustig zijn vannacht.
Gelukkig zijn we deze week met 6 vrijwilligers, das meer dan gebruikelijk. Ik deel een kamer met Lucy, zij is al een week hier.
Er is en jong stel, Ben en Kathy, uit Engeland. Cristien, uit Usa, en David ook uit de Usa. Leuke mensen.

Om 5 uur zijn we klaar, naar hard werken en veel uitleg, onwennigheid. Op naar het avondeten. 6 uur precies wordt het opgediend en je moet er snel bij zijn want tis zo op. Ze eten hier vegetarisch, heerlijk veel keus en goed van smaak.

Nog ff gezeten en genoten van het uitzicht met de olifanten. Terug naar ons verblijf tussen de honden. Ff dit verhaal geschreven en begeleid door een 5 tal, slapende honden aan mijn voeten en1 naast me op de bank. 21.00 sluit ik mijn oogjes, morgen vroeg om 6 uur gaat de wekker, 7 uur eten en 8 uur aan de slag.
g Mai, hier is het park.

Aangekomen in het park kom ik al meteen Stephanie tegen, leuk om haar weer te zien, maar ze staat op het punt te vertrekken, is 2 weken hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 28656

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: