zonsondergang Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu zonsondergang Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

zonsondergang Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Nelly

31 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Helemaal vergeten te vertellen, maar op mijn laatste avond op Ko Tao hadden we een mooie zonsondergang, zoals altijd. Maar ook een mooie bijzondere wolk die heel lang zo bleef.
Kijk maar op de foto, vind dit super gaaf. Zittend/hangend op een luie kussen en over zee kijkend naar dit prachtige uitzicht :-)

• 02 April 2014 - 22:15

Peter:

Heeft wel iets weg van een vliegende vogel!
    Hay Nelly, leuk om, door je verslagen, zo met je mee te reizen.
    Kan ondanks je taalfoutjes je nog steeds heel goed volgen.
    Ik ben heel benieuwd naar je komende avonturen.
    Sterkte toegewenst als je alles 'maar' alleen moet doen maar ook plezier in wat je zoal onderneemt.
    Gaaf hoor, en geniet maar lekker!
    Het is hier in NL niet zo heet maar de 20 graden hebben wij al ruim gehaald, lijkt wel zomer, echt heerlijk.
    Liefs Peter

• 02 April 2014 - 23:27

Sylvia:

Heel apart mooi.
    Het lijkt inderdaad wel een vliegende vogel.
    Taal foutjes, maken we die allemaal niet als we snel typen en volgens mij ook niet altijd in ideale omstandigheden getypt
    Een kniesoor die daar op let.
    Ik vind jouw verhalen veel te leuk om te lezen en lees daar dan over heen hoor ( knipoog)

Groetjes
    Sylvia