laatste dag Ko Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu laatste dag Ko Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

laatste dag Ko Tao

Blijf op de hoogte en volg Nelly

31 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Weer op tijd mijn bed uit, laatste duik vandaag. Spullen inpakken en op naar de boot.
Vandaag naar en nieuwe duikstek. Shark Bay en Tanote Bay. Klinkt goed, blijken de baaien te zijn waar ik van de week naar toe ben gelopen. Met de boot is toch een stuk korter :-)
Hup in de spullen en koppie onder naar ongeveer 23 meter en meteen zien we een schildpad. Das weer ff mazzel en ook vandaag de is triggerfich weer in actie. Verder een mooie rustige duik gehad.
De 2e duik is een wrakje en een scooter onderwater te zien. Niet zon diepe, duik 15 meter, maar er liggen ook nog reafballs das goed. Bij het wrak aangekomen zien we meteen een haai van ongeveer 1.5 mtr. Niet meega maar wel super. Blijkt een blacktipsharke te zijn. Onze dag kan nie meer stuk.
Rond 1 uur zijn we weer op de thuisbasis, met elkaar logboeken invullen, ff wat drinken en eten. Rond 3 uur ga ik weer naar mijn eigen plekje en spreken af om vanavond de film van de cursisten te komen kijken.
Nog ff een paar uurtjes in het zonnetje en genieten van de, net iets te warme zee.

Rond half 7 ben ik bij de duikschool wil bij de buren een Mojito bestellen maar dat gaat niet, er is niemand die weet hoe dit moet. Grrrr dan maar een mangochake.
Gezellig ff kletsen en dan de film kijken, super grappig in elkaar gezet.
Na afloop nog ff kletsen met Teresa mijn duikleider en wat eten en dan zit de avond er weer op en ook mijn verblijf hier op Ko Tao.

mooiste moment van de dag was toch wel als de zon onder gaat, het veranderd dan in een heerlijke temperatuur, ruisen van de zee, mooie rustige muziek op de achtergrond, Mojito drinken, voetjes in het witte zachte zand, langzaam wordt het donker en verschijnen er steeds meer lichtjes in de baai.
Helaas naar vanavond is het over.

• 01 April 2014 - 21:48

Gerard:

Leuk hoor, schildpadden, haaien. Toe maar weer wat een avontuur. Das allemaal geen straf. Veel plezier daar nog,

groet Gerard