kort berichtje - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Blijf op de hoogte en volg Nelly

06 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo lieve volgers van mijn blog,

Dank voor alle leuke reacties :-)
Hier gaat alles nog steeds prima, leuke mensen, druk op school, gelukkig bijna het eind in zicht.
Heerlijk eten hier en geen last van enge buikdingen of zo. De temperatuur blijft maar stijgen, tis nu zo ingeveer 39 graden en de nachten rond 22 graden. Heerlijk zou ik zeggen en dat is het ook.

Heb nog veel leuke dingen op mijn programmam zoals : vrijwilligerswerk met honden een week, week of meer de eilanden bezoeken, rondje Pai en Mae Hong Son en de hele maand april op de fiets door Cambodja en Vietnam.

dusssssss genoeg te doen

van de week komt er weer een update van afgelopen week.

Groetjes iedereen xxx

• 06 Maart 2014 - 19:33

Sylvia:

Het is wel erg warm daar, of is die warmte goed te uit te houden?
    Vandaag voor het eerst in het zonnetje gezeten achter in de tuin, de thermometer gaf 18 graden aan.
    raar in de winter, toch? maar wel lekker.
    's nachts geeft ie hier 3 graden aan in plaats van 22 zoals bij jullie hahaha toch winter dus.
    Ik wacht je verslag af, steeds weer benieuwd naar wat je weer hebt mee gemaakt.
    Je hebt nog een fijn, druk en interessant programma voor de boeg.
    Veel plezier.

Dikke knuffel, Sylvia