donderdag 2e week Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu donderdag 2e week Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

donderdag 2e week Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Nelly

27 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Zoals gewoonlijk weer vroeg uit de veren, ook vandaag niet echt veel zin om uit bed te gaan. Merk dat het heel veel is al 2 weken in dezelfde stad. Ondanks het een relax sfeertje is.
De cursus vergt heel veel energie, meer als ik had verwacht, nog ff 1 weekje en dan op naar mijn vrijwilligerswerk met honden.

Vandaag weer een stukje theorieexamen gehad en alle nieuwe, lees 19 stuks, handgrepen geleerd. Morgen 2 uur massage geven als een soort van examen. Pff heavy day.

Ff lekker aan het niksen geweest tot rond half 8. Gezellig met Steven en Sophy een hapje wezen eten bij de noodle bar om de hoek, niks bijzonders maar wat wil je voor 0.80 cent , 35 bath, de rest zien we in de piano bar ?! Schijnt in de buurt van ons guesthouse te zijn. Dus op zoek, ook Beth is ondertussen aangeschoven. Tot op de hoek van de oude stad gelopen, geen piano bar gevonden. Nou dan maar terug naar de Jazz club om de hoek. Heerlijk gezellig met zijn 3tjes gezeten en naar een live band luisteren onder het genot van een, zeg maar uiteindelijk 4, Mojitos.
Zware klus op een doordeweekse donderdag. De andere meiden, Beth en Lauren, kwamen langs op de weg naar huis, we hadden dus iets verder moeten lopen, maar blijkbaar niks gemist, was een kleine kroeg en niet echt gezellig druk.

Zo nu de oogjes sluiten morgen praktijk examen van de 2e week.