woensdag 2e week Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu woensdag 2e week Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

woensdag 2e week Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Nelly

26 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Heerlijk koele ochtenden hebben we nu hier, maakt het nog moeilijker om je bed uit te komen.
Om 8 uur staat de bus weer klaar dus, hop mij bed uit, snelle douche en ontbijten.

Weer veel nieuwe technieken geleerd vandaag, pff tis hard werken hier. Ze gaan er doorheen als een speer. Maar gaat allemaal wel goed komen en morgen is er weer een demo en dan zien we de hele cyclus weer van voor af aan, inclusief de nieuwe dingen.

Vandaag op zoek gegaan om voor hwt weekend een trekking te regelen, eindelijk de organisatie gevonden, blijkt de man er niet te zijn. Belt de thaise dame hem op en hij zo er over een half uurtje zijn. Prima dan maar wachten. Ondertussen het boek met de excursies ingekeken. Ja eindelijk is hij er dan.
Dit weekend kon wel maar moest ik zelf met de taxi, bus etc naar Chiang Rai. Mmmm nie zo veel zin in. Nu ga ik wat later en maak ik een mooie tocht, maar hierover tzt meer.
Voor het weekend ook tips gekregen om met een scooter te doen. Ff kijken of dat gaat lukken zaterdag of zondag.
Om 7.30 afgesproken met de rest van de cursus in John s rooftop bar. Heerlijk met elkaar gegeten, lekker borreltje op en rond 22.00 uur weer naar huis. Morgen weer school en party van Sophie, haar laatste dag hier. Vrijdag van Lauren en zaterdag is Ann Sophie jarig, dus hele week feest :-)

• 26 Februari 2014 - 18:30

Sas:

Heej lieve Nel!!
    Hoe gaat ie? Verslagen zijn leuk om te lezen, hoop dat je je ook goed voelt daar in het mooie Thailand!
    Tip: trekking vanuit Pai, super leuk dorp!
    Xxxx