Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Nelly

25 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Vandaag een dag van veel gereisd. In de bus van 6 uur in de ochtend tot 1 uur. Dan nog ff een 1.5 uur op de catamaran. Flinke golven gelukkig niet zeeziek.

Maar kom ik tot de ontdekking dat ik een verkeerd visum heb voor vietnam. Das echt ...... uitzoeken hoe ik dit oplos.
Het verblijf is te duur, maar had nog niks geboekt dus maar op zoek naar een ander.

Voel me niet echt happy, tis een dag met een gevoel van, ik vindt het ff genoeg alleen, met niemand kunnen overleggen alles weer eens alleen uitzoeken. Bha, bha
En dan is internet slecht en in het hostel geen.

Zit nu dus in een barretje aan het strand.
Maar vroeg naar bed en morgen opnieuw beginnen en hopen dat de dag beter is.

Heb nog wel ff gezwommen in zee, het water is warm. Meega veel duikscholen. Waar moet ik beginnen.

Nou fijne avond allemaal en tot morgen

• 25 Maart 2014 - 15:25

Iwan En Willeke:

Hoi lieve Nelly,

Het zit je vandaag niet mee.

Maar kom op! Je bent nu al zover en hebt al zoveel gezien/gedaan en veel mensen leren kennen en gesproken, dit gaat jou ook lukken.
    Komt tijd, komt raad.
    Je ontmoet vast iemand die je kan helpen met je visum en anders weet ik zeker dat je er zelf ook nog achter komt hoe je het op kunt lossen.

Nu ff ontspannen, lekker slapen.
    Morgen weer een dag.

xxxxxx
    <3 <3 <3

• 25 Maart 2014 - 19:09

Annette:

Je zit aan het strand! Dan maar even met een mojito in de klauwen naar de golven kijken. Zul je zien de rest komt wel weer. Ga eerst maar eens even uitblazen! Xx

• 25 Maart 2014 - 19:34

Sandra:

Hoi Nel,

Een dagje met wat tegenslag heb ja altijd op zo'n lange reis. Gaat ook wel weer voorbij . Wel balen van het visum. Ga eerst maar een een dag of wat lekker niksen op het straks en een duikje wagen. Daarna zie je wel verder. Veel plezier nog en leuk al die verhaaltjes.

Groetjes Sandra, Heino, Noor en Niels

• 25 Maart 2014 - 20:25

Elisabeth:

He meid komt helemaal goed. Kijk wat je allemaal al zelf hebt geregeld. Morgen kijk je er weer fris tegen aan. Xxx