2e duikdag - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu 2e duikdag - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

2e duikdag

Blijf op de hoogte en volg Nelly

28 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Zo ook deze dag begint vroeg, geen probleem ben toch al vroeg wakker. Tis om 6 uur al, weer 25 graden.
Spullen in de tas en op naar de duikschool. Deze keer lekker over het strand. Soms komt het water tot aan de, gemaakte, kade dan maar ff door het water. Tis tenslotte geen koud water.

Ook vandaag ff de spullen inladen en op naar de haven. Vandaag duik ik met, 2 heren en een vrouwelijke duikgids. Tuurlijk allemaal duitsers. Maar wel gezellig.
Weer 2 mooie duiken gehad, heerlijk relexad, maar besluit om niet naar het wrak te gaan. Je kunt er niet in en het zicht is slecht. Nou dan ga ik lekker mee naar White Rock, ongeveer 15 min uit de kust. Goed besluit want het zicht is nog beter als gisteren en niet aangevallen vandaag :-)
In de haven aan gekomen moeten we ff onze tassen uitladen. Nou ja ff blijkt dat we de 3e boot zijn, dus..... das ff doorwerken, maar door met 15 mensen een rij te vormen over de boten is het zo gepiept. Hop weer achter op de truck en richting duikschool.
Ook vandaag nog ff lekker kletsen. Bijkt ook de vader van Stefan er te zijn, en verteld trots dat zijn zoon al 4 jaar op het eiland werkt en sinds 1,5 jaar deze duikschool heeft. En natuurlijk duikt pa ook al jaren.

Besluit nog ff om te gaan snorkelen op die zijde van het rif. En ook nog een hapje eten en dan weer naar mijn huisje om ff handoek etc te halen.
Heerlijk weer vandaag met het windje, dus kan lekker ff in de zon afwisselend met een duik in de zee. Niks mis mee.
En natuurlijk is het weer mojito time. Ook Christine is er weer. Helaas maar een halve zonsondergang, komt door de bewolking. Na 2 Mojitos is het tijd om een hapje te gaan eten.
Samen lopen we naar een leuk restaurant op het strand, hier is de muziek gelukkig ff niet zo hard. Kijk ik op een bepaald moment links over mijn schouder en zie een kat, op het strand, een gaatje graven, doet zijn behoefte erin en maakt het gaatje weer dicht. Mmmm is dat normaal? Of een goed afgerichte kat? Maar wel leuk om te zien.
Bij de buren, een bar, zijn de vuurdraaiers weer bezig. Gaaf om te zien. Ze gaan ook touw springen met een brandend touw. Daarna wordt er nog limbo gedanst en de nodige jonge gasten hoppen er onder door. Halverwege hebben we er genoeg van en gaan richting huis.
Morgen heb ik een vrije dag :-) hopen dat ik wat langer kan blijven liggen.