maandag 2e week Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu maandag 2e week Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

maandag 2e week Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Nelly

24 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Nieuwe cursus week

Ff wennen aan het hier geusthouse, niemand is in de avond nog ergens te vinden. Mmm beetje nie leuk. Maar goed zien wel wat de week mee brengt.

Half 8 ontbijt, ja er zijn al mensen van onze cursus. Maar pfff wat ben ik moe, heel het weekend druk geweest, laat naar bed en warm. Kon maar niet wakker worden om niet tijdens de les.

Alle dingen die we vorige week hebben geleerd moeten we herhalen, das en zware klus vandaag.
4 uur weer naar huis en nog steeds nie wakker. Uurtje geslapen, lekker douche en ben er weer. Afgesproken om rond 19.15 uur te gaan eten met een groep omdat Daniele, en Italiaan die in Amsterdam woont, de laatste dag in Chiang Mai is.
Gezellig in een of ander chiq restaurant wezen eten, prijzen zijn gelijk 3x zo duur en het smaakt het zelfde, maat goed soms is het zo.
Nog ff bij de roofbar en borrel gedaan en afgesproken dat we woensdag hier gaan eten.