Verhuisdag en weekend - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Verhuisdag en weekend - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Verhuisdag en weekend

Blijf op de hoogte en volg Nelly

22 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Zo, rond half 12 bij het guesthouse Mountain vieuw aangekomen, ongeveer 750 met verderop. Op naar de 3e verdieping van het hoofdgebouw.

Mooie royale kamer met 2 x 1 persoons bed, eigen wc en badkamer, balkon, uitzicht, tja tegen de buren, rechts tegen de berg en linke de stad. Thuis en heel rustig gebeuren hier, mmmm weet het nog nie, de tuin en restaurant ziet er leuk uit.

Hoop de rommel uitpakken en op naar de stad, gaan vandaag met Erika, Steven, Anne Sophie enne ik zei de gek, maar Wat Phrathat Dot Suthep Rajvorvihara. Deze ligt mooi hoog in de bergen. Taxi geregeld , 600 bth met 4 personen.
Mooie Wat met een hele lange trap naar boven. Super om te zien.
Uurtje of zo geweest, met de taxi weer terug naar de stad, ff hapje eten en iets drinken.
Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Afgesproken met Stefhanie om nog ff naar de rockbar te gaan. Maar waas te moe dus maar weer vroeg naar huis. Ff in de tuin kijken of er iemand zit. Mmm niks of niemand te bekennen. Das afkicken na 6 dagen mensen om je heen. Dan maar naar mijn kamer.
Muziekje aan en wat gerommeld en jaaaaaa, besloten om donderdag avond weer terug te gaan naar Mojito garden. Er wad plek voor 10 nachten. Nu al weer zin in, heerlijke omgeving daar, iedere avond buiten zitten ipv op je kamer hangen. Heerlijk, heerlijk :-))
Morgen Thaise cooking school op ern farm, en ook het engelse stel uit Mojita garden is er, ben benieuwd hoe het koken gaat bevallen, ga in ieder geval voor Pat Thai. Morgen uitleg over wat dat is :-)

• 22 Februari 2014 - 18:16

Elisabeth:

Hoi Nelly, fijn om te lezen dat jij het zo naar de zin hebt. En mocht je nog een keer willen oefenen met masseren dan hou ik mij aanbevollen. Heerlijk jouw avonturen te kunnen lezen. Geniet ze en heel veel plezier. Groetjes elisabeth

• 22 Februari 2014 - 22:50

Jenny:

Zo gauw nog even kijken naar je verslag.. Geweldig dat je dit onderneemt Nelly en ontzettend leuk om je iedere dag te volgen. Big Hug..

• 23 Februari 2014 - 22:55

Gerard:

Hoi Nellie, leuk om te lezen hoe je van dag tot dag doormaakt. En je bent al flink aan het leren: massage en nu een kookschool. Goed werk. Hoop dat de heimwee wat naar de achtergrond is verdwenen. Zet hem, veel plezier en we spreken elkaar. Groet Gerard

• 25 Februari 2014 - 20:19

Sjoske:

Hoi meisje hier een berichtje uit veghel , Simone en Gino komen morgen de auto afgeven, samen een koffie en thee drinken en buurten over jou natuurlijk haha . Ik hoop dat je heimwee nu een rustig is . De mailtjes via onze computer zitten vol spam , Wim durft die niette openen om problemen te voorkomen kuskus Love You Sjoske xxxxx