Einde Azië reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Einde Azië reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Einde Azië reis

Blijf op de hoogte en volg Nelly

04 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Lieve volgers van mijn blog,

Morgen is de laatste dag van mijn Azië trip. Dinsdag vlieg ik terug naar Brussel. Hoe en wat verder....... Geen idee. We zien wel wat er op mijn pad komt.

Hoop dat jullie net zo genoten hebben van mijn verslagen als ik van mijn reis.

VEEL LIEFS VAN MIJ VOOR JULLIE XXX


  • 04 Mei 2014 - 18:05

    Jenny:

    Dear Nelly,

    Een goede thuiskomst. Diep respect voor alles wat je gedaan hebt. Bedankt voor je reisverslagen. Big hug en tot ziens.

  • 04 Mei 2014 - 18:09

    Patricia:

    Ik heb er van genoten! Een hele goede reis gewenst en er komt vast iets moois op je pad!

  • 04 Mei 2014 - 18:43

    Ria:

    Goeie thuisreis, we hebben echt wel genoten. Xxx

  • 04 Mei 2014 - 20:48

    Monique:

    Hey Nelleke,
    Elke dag je verslagen gevolgd en respect hoor! Blij dat je zo genoten hebt, maar wij heerlijk meegenoten...

    Zie je gauw,
    Niekje

  • 04 Mei 2014 - 22:54

    Sas:

    Xxxxxxxxxx tot gauw dan!! Als heesch tenminste op je pad ligt.. :)

  • 05 Mei 2014 - 06:37

    José:

    Lieve Nel,
    Heb idd van je verslagen genoten en je foto's!
    Wat een avontuur!
    Wens je een veilige reis naar huis gewenst en hoop dat je de verhalen nog eens persoonlijk komt vertellen!
    Dikke kus.

  • 05 Mei 2014 - 07:53

    Rian De Kleijn:

    Hoi Nellie, vond je verhalen echt de moeite waard om te lezen echt de Nellie die ik ken van onze schooltijd hoop je zeker nog eens te zien. Een hele goede reis terug.

  • 05 Mei 2014 - 09:59

    Sylvia:

    Hoi Nel,

    Ik heb genoten van jouw reisverslagen.
    De laatste 3 moet ik nog lezen, staan nog op de computer.
    Ik zal het gaan missen hahahaha.
    Ik hou je aan je laatste belofte aan mij, de m................... dus ik zie je dan in ieder geval ( knipoog )
    Er komt vast wel weer iets op jouw pad, jouw kennende stuur het daar wel weer op aan.

    Goede reis terug meisje.
    Je zult wel ontwenningsverschijnselen krijgen denk ik in Nederland.
    Krijgen we nog een laatste verslag van je?
    Een algehele indruk van je reis misschien?

    Hartelijke groetjes en een knuffel
    Sylvia

  • 05 Mei 2014 - 16:16

    Jannie Hoekman:

    Het was erg leuk om te lezen Nelly en een goede reis terug!

  • 05 Mei 2014 - 18:18

    Nelly Van Grunsven:

    Lieve mensen

    Binnen kort ga ik jullie allemaal weer zien en lastig vallen met al mijn foto's en de verhalen die erbij horen. Ik heb genoten van mijn , mooie, bijzondere, soms heimwee, prachtige reis door Azië.  Veel lieve mensen uit alle hoeken van de wereld ontmoet. Ieder met zijn eigen verhaal en achtergrond,  maar allemaal met het zelfde doel: reizen,  onafhankelijk zijn, genieten, ervaren, voelen,  proeven,  ruiken, vrijheid. 

    En ja, het zal wennen zijn om weer terug in Nederland te zijn, het ritme weer op te pakken.  Maar ben een ervaring rijker :-) en zal er nog lang van na genieten, met een brede glimlach bekijk ik mijn foto's en daarbij de herinneringen.


    Liefs xxx


  • 06 Mei 2014 - 21:15

    Gerard:

    Een groot en leerzaam avontuur...... ben blij dat je er van genoten hebt. Dat wordt wel even bijkomen als je terug bent in NL. We bellen binnenkort, groet Gerard

  • 06 Mei 2014 - 23:47

    Patricia:

    Ha nelly,

    Een hele goede terugreis!! En ik vond het erg leuk om je verslagen te lezen!! Mooie reiservaring geweest!!! Thuis lekker van nagenieten!! En wat er op je af komt zie je van zelf....
    X van ons

  • 09 Mei 2014 - 16:49

    Wendy:

    Ik kan niet wachten om je foto's te mogen zien!
    Tot snel!

    Groetjes Wendy

  • 12 Mei 2014 - 22:33

    Franca:

    Hoi Nel,
    Fijn dat je er weer bent m'n reactie komt laat i.v.m. onze vakantie de afgeloen week met ons gezin.
    We zien je hopenlijk gauw. Het zal wel wennen zijn met de temperatuur hier op het moment. Je zult last hebben van een omgekeerde heimwee naar dat heerlijke weer in azië. Ook zal je moeten wennen aan het idee de draad weer op te pakken. Als ik je een beetje goed ken zul je toch weer iets ondernemen wat nét niet het dagelijkse leven is waar de meeste mensen zich mee bezig houden. Dat is nou ook juist wat je kenmerkt en waar ik altijd met een glimlach naar kijk .
    liefs je schone zus. xxxxxxxxx
    P.s. en natuurlijk van je broer ( tis niet zo een schrijvert he)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1241
Totaal aantal bezoekers 28610

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: