weer dagje duiken - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu weer dagje duiken - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

weer dagje duiken

Blijf op de hoogte en volg Nelly

30 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Zo was het ff moeilijk uit bed komen vanmorgen. Nog moe van het wandelen. 
Gelukkig geen spierpijn. Spullen weer in de tas en op naar de duikschool. 
Weer 2 mooie duiken gehad op dezelfde plaats als gisteren, met vandaag een schildpad, barracudas, meega grote baarzen en een zeeslang als toegift :-). 
Er was meer wind en een beetje bewolking, perfect dus. 
Tussen de middag met elkaar, de vader van Stefan, Stefan en zijn vriendin, een hapje gegeten en vertelt over mijn wandeling. 
Mmmm blijkt dat ik een andere kant op gelopen ben dan ik dacht, ben naar de oostkust gelopen. Ook mooi, maar nu snap ik waarom ik de namen van de baaien niet kon vinden.

Met een beetje geluk gaan we morgen naar een andere duikstekken. Zo niet dan ga ik niet duiken.
Heerlijk bij de duikschool blijven hangen in de schaduw. Ondertussen is er weer volop zon. Toch nog ff een uurtje in de zon gelegen en snel ff douche, tis weer bijna zonsondergang dus........ Mojito tijd :-). Nog 1dagje duiken, strand, Mojito en dan terug naar Bangkok :-( voor mijn visum. 
Maar nu nog eest genieten van, ook vandaag weer een mooie zonsondergang. Heerlijke temperatuur als de zon er niet is.

Hier een 2e steal gevonden, een hond met verlamde achterkant net zo als bij ENP.
Er kwamen een paar jonge gasten met een stellage aan voor steal, zodat hij beter zou kunnen lopen. Maar functioneerde niet helemaal. Morgen komen ze terug. Ben benieuwd maar super dat ze mee denken. Heb ze de stellage van steal laten zien, misschien kunnen ze er iets mee.
Op naar nog een Mojito, 
heerlijk nog ff zitten, tis zo lekker in de avond. Tegen kwart voor 9 ga ik maar weer eens op zoek naar een restaurant. Ga richting de ladyboys. Ze hebben ook nog een bar waar shows worden gegeven. Maar daar ga ik niet naar toe.

Weer een leuk restaurant, Jasmines, gevonden met heerlijk eten, massamang curry met rijst en een aardbeien chake. Helemaal super .
Zit ff mijn verslag vast te schrijven op mijn telefoon en er wordt direct het wachtwoord van wifi gegeven, kan nederland een voorbeeld aan nemen.

Rondje strand en dan boekje lezen en slapen.


  • 30 Maart 2014 - 17:09

    Sandra:

    Heerlijk nel, beetje jaloers wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 28495

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: