Again in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Again in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Again in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Nelly

24 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

En dan wakker worden rond 6 uur en om half 8 is alles weer omgebouwd tot zit trein. Dit is echt een genot, beter als op de heenweg 18 uur zitten, kost dan ook 300 bath meer maar dan heb je ook wat :-)

De trein komt op tijd aan. Hoop de spullen op de schouders en op naar de taxiboot, ongeveer 10 min lopen. Tref ik een nerdelands stelletje die vandaag nog naar Ko Tao willen en ik vsn de week. Dus loop met hun mee naar het toeristen buro, neem een foldertje mee en neem weer afscheid van ze. Hadden maar 4 weken vakantie. Maar misschien zie ik ze nog in Ko Tao, tenslotte ijs het een klein wereldje hier.

Lekker ff verlaat ontbijt gehad bij de cooking school, bij mijn hostel van vorige keer in de buurt. Jane is blij me weer te zien. Weet alleen nog niet waar ik slaap, want ze zijn de dorm, slaapzaal aan het verbouwen.

Aan het uitpluizen geweest welke duikschool ik ga nemen voor komende week en heb wel al wat leuks gevonden.
Maar eerst ff kijken of ik morgen mijn visa voor Vietnam in 1 dag kan regelen.
Heerlijk zitten kletsen met Ania, uit polen en gaat morgen naar een mooi klein eiland onder Ko Chang, genaamd Ko Kut of Ko Mak. Er zit ook een russische gast aan tafel en hij gaat morgen weer naar huis. Heerlijk met elkaar gebabbeld en Jane heeft haar woordje en verhalen ook klaar.
Halverwege de avond vraagt ze of we mee eten en of Ania en ik willen helpen, tuurlijk geen probleem. Wij verdwijnen met zijn 3e in de "keuken" een open doorloopruimte van de ingang naar hetbuitenverblijf. Maar met weinig kun je ook veel lekkers maken. En kan vertellen dat het heerlijk was, een soort noodels met groeten en ei.

Vanavond was het skype avond, een aantal mensen gebeld en gebeld worden. Wel ff leuk om iedereen zo weer te spreken.

En weer tijd om naar bed te gaan, op het mega harde matras en warme dorm. Maar goed als je moe bent slaap je vanzelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 28491

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: