Elephant Nature Park vrijwilligers week - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu Elephant Nature Park vrijwilligers week - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

Elephant Nature Park vrijwilligers week

Blijf op de hoogte en volg Nelly

13 Maart 2014 | Thailand, Mae Taeng

5e en 6e dag

Tis hier hard werken, we voelen ons vaak de 2e rangs vrijwilligers, geen vrije tijd om tussen door zo maar ff wat te doen. De honden wachten altijd, willen aandacht, moeten worden verzorgd. Extra dingen plannen, files bijwerken, vaccinaties, zieke honden die onverwachts binnen komen. Vandaag nog 1, was onderkoelt en heeft het helaas niet gered. Alle honden die bij haar in het hok zatten, zijn nu in de kliniek, extra in de gaten houden, dus extra werk.

Ons verblijf tussen de honden is op zich mooi, maar moeten iedere ochtende, middag en avond ongeveer 10 min lopen om bij het platform te komen waar ons eten is. Onze kamers worden niet schoongemaakt, wc en badkamer niet gesopt en met dat stof hier overal zou dat wel eens fijn zijn. De honden lopen namelijk om onze kamer heen en ook op het terras waar wat stoelen staan, niet voor ons, want de honden liggen er altijd in.

Gelukkig hebben we een super team en ondersteunen elkaar in alles in en om het werk.

Vandaag, vrijdag, was mijn eerste zieke dag, al een paar dagen last van mijn maag en niet naar de wc kunnen. Vanmiddag ging het helemaal fout. Misselijk, buik/maagpijn, niet gegeten tussen de middag dus maar ff 2 uurtjes geslapen. En toen ging het al wat beter.
Toch maar weer aan het werk, wil de rest niet met al het werk laten zitten.Nog 2 nachtjes en dan zit het er weer op hier. Maar morgen moeten we nog harder werken want David is vandaag vertrokken, na 4 weken hier gewerkt te hebben en morgen avond gaat Christine weg, zij gaat naar een ander olifant park in de buurt van Bangkok. Zondag in de loop van de ochtend komen de nieuwe vrijwilligers. Moet nog wel ff checken hoe laat ik terug ga. Zie er naar uit om ff wat rust te hebben. Heb dit met plezier gedaan maar niet voor de 2e keer meer

Internet is hier super slecht dus vandaar dat de berichten wat later geplaatst worden.