vrijdag 21 feb week afsluiten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu vrijdag 21 feb week afsluiten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

vrijdag 21 feb week afsluiten

Blijf op de hoogte en volg Nelly

21 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Drukke week achter de rug. De Thaise massage cursus hakte er flink in. Iedere dag van 9 tot 4 les, veel dingen om te leren en te oefenen, gelukkig bestaat de klas maar uit 8 personen. Dus je kunt veel op elkaar oefenen. Gisteren soort van examen gehad. Hele dag, alles wat we van de week hebben geleerd, laten zien. Ik had het geluk, of de pech, om als eerste te worden gemasserd. Na een uurtje massage, hoofd, nek schouders, halve rug en streching, koste het me veel moeite om weer wakker te worden. En toen zelf aan de slag. Maar super leuk om alles in, 3 stappen van een aantal onderdelen , te doen op het lichaam. Veel geleerd. Volgende week weer nieuwe dingen leren. Super veel zin in.

Van de week wel een paar keer flink last gehad van heimwee. Ken dit niet dus was wel ff vreemd. Was het liefst zo snel mogelijk weer naar huis gegaan. Maar goed, met verschillende mensen er over gepraat en gelukkig nog een paar lieve vrienden via skype gesproken. Dat heeft wel geholpen.

De avonden waren gevuld met beetje in het hostel hangen, uit eten met Beccy en Sebas, die nu in Laos zitten. Avondje hangen in het hostel en allen maar met super leuke gasten kletsen, uit Engeland een leuk stel wat al 1,5 jaar aan het reizen is, en niet te vergeten Stephenie, de rap van tong dame, niet 30, maar 42 jaar ;-)

Gisteren wezen stappen met Stephenie, eerst naar de Night Bazaar, onder weg een paar leuke kraampjes gezien en een mooie jurk gekocht :-)
Over de bazaar gezwalkt, maar it echt mega toeristisch. Overal het zelfde, maar voor een keer is het wel leuk.
Heerlijk bij een straat tent Pad Thai gegeten, is iets van mie met ei en taugé en de rest ???, maar super lekker.
Op naar de bar. Iets gevonden, maar niet wat we zochten, we wilde naar de rockbar in de yellow garden. Dus dan maar op zoek. Eidelijk gevonden. Super bar met diverse bands, havy muziek, net iets voor jullie Heino, Jos en Simone en niet te vergeten Mat.

Hele avond en halve nacht in de bar gehangen. Hier Nicole, een duitse ontmoet, gaat op bike tour richting Pai en dan het bekende rondje. Ze is op 5 mrt terug en hebben weer afgesproken om lekker bij te kletsen.
Rond half 3 uur het bed in gerold en helaas was het hier een rommelige ochtend dus als weer om 6 uur wakker. Vandaag is het verhuisdag voor mij, op naar geusthouse Mountain Vieuw. Hier blijf ik tot het einde van mijn cursus :-)

Al met al een drukke, leerzame en leuke week afsluiting. Op naar het weekend en leuke dingen gaan doen, maar hierover later meer.

Al met al een drukke, leerzame en leuke week afsluiting. Op naar het weekend en leukemdingen gaan doen, maar hierover later meer.

• 22 Februari 2014 - 12:41

Sandra:

Leuk om zo je verhalen te lezen. Krijg zo ook wel weer zin in avontuur. Geniet er nog maar van. Groetjes van ons