3e dag bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu 3e dag bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

3e dag bangkok

Blijf op de hoogte en volg Nelly

15 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Vroeg het bed uit. Te warm en te veel herrie om mee hem, lopende mensen, wasmachine etc etc.
Weer een heerlijk onbijt gehad bij de Cooking School ook Sebastiaan en Beccy zaten er te ontbijten, gezellig met hun zitten kletsen (zij komen uit duitsland)
Samen met hun richting het moderne Bangkok. Nog gevraagd of er geen road blocks waren, neen ze dachten van niet.
Stuk lopen, in de volle zon, eindelijk de kanaalboten gevonden. En ja hoor er waren wel road blocks, maar een rustige bijeenkomst. Je zou bijna denken dat er een concert gegeven ging worden.
Aangekomen in hrt nieuwe gedeelte van Bangkok stonden er op de doorgaande weg heel veel demonstranten. Beetje eng, maar als leek toch vredig. Alle wegen onder de skytrain waren gevuld met markt, eet en drink kramen. Twas allemaal vredig.

Het meega winkelcentrum Siam Discovery ingeweest. Leuk om te zien, toe er fris en vol met mensen. Van alles te koop.
We wilde een hoog gebouw in om de skyline te zien, maar door de road blocks kon je bijna nergens komen. Toen maar ff heerlijk in een park, met een "tempel" binnenin, gezeten.
Beccy was niet helemaal lekker dus zijn zij terug gegaan. Ik ben alleen verder gegaan. Moest mijn ticket kopen voor de trein naar Chiang Mai.

Ff goed uitzoeken hoe daar te komen. Route bedacht, maar helaas lukte niet helemaal.
Met de skytrain naar het beginstation, lukte, maar dan over Op de andere trein, helaas die stopte daar niet, taxi naar het Bangkok railwaystation.
Ticket gekocht, alleen de 22.00 uur trein ging nog een dan niet slapen maar zitten. De rit duurt ongeveer 15 uur.

Bij het hostel aangekomen was Jane aan het koken, dus heerlijk aanschuiven met het halve hostel, kip, aubergine en noodle. gezellig. Gezellig met elkaar blijven kletsen, 4 duitsers, 3 fransen enne ik zei de gek.

• 15 Februari 2014 - 23:35

Sjoske:

Hoi meisje leuk om te lezen dat je aanspraak hebt met andere reizigers .En wat een mooie foto`s . Hoe was het op de markt . Kusjes uit Veghel

• 15 Februari 2014 - 23:43

Peter:

Leuk je te volgen, wat je zoal meemaakt, en is herkenbaar door wat ik eerder in India gereisd heb. Ik wens je een goede reis toe (15 uur zitten, Straf?) . Spannend en stoer van je . Liefs , Peter

• 16 Februari 2014 - 10:54

Marja Van Der Lee:

Ben benieuwd hoe de reis bevallen is, wij hebben gisteravond de
    bier/cocktail gedaan bij de Waterman.
    Zoals gewoonlijk gezellig geweest, ik heb de cocktails gedronken.
    Was een ideetje van jouw heb ik begrepen.
    Goed idee.

การเดินทางดี

• 16 Februari 2014 - 13:59

Annette:

Hey nelly, leuk je zo te kunnen volgen! Benieuwd naar het vervolg!
    X annette