1e en 2e dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu 1e en 2e dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelly Grunsven - WaarBenJij.nu

1e en 2e dag Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Nelly

13 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Beetje raar om bij mijn verblijf te komen, vanaf de hoofdweg duik je een straatje in beetje slingeren, smal, je loopt over pakken op palen ongeveer 30 cm van de grond wordt een beetje rommelig, krap en viezig.
En dan... Op het eind een mooie deur. Mijn gast house Phiman river vieuw. Mooie binnenplaats met hieraan de verschillende kamers, 1,2,4 persoons met of zonder of gedeelde badkamer.

De hele middag niks gedaan, beetje internetten, skypen. Bedenken wat te doen en nieuwe mensen ontmoeten. Een Duits gezin, die vandaag ook weer vertrekken, nog wat nuttige info van gehad.
Nederlandse jongen, maandje Thailand, en een Fransman, Daniel genaamd. Ook de nodige info van gekregen wat te doen en wat niet.

Daniel, een fransman, heeft me s avonds een stuk van de wijk laten zien waar ons hostel zich bevind. Heerlijk een coctail wezen drinken, door kleine steegjes gelopen, nog lekker wezen eten bij een restaurant met het terras aan een kanaal.
De rest van de avond door gebracht in de Bleuz Bar niet ver van het hostel vandaan, hier komt iedere avond live muziek, deze keer een band van 5 jonge mensen en speelde de sterren van de hemel, gezellig en volle bak.

Beetje laat geworden, maar wel gezellig.
Heerlijk geslapen en werd pas om half 11 wakker, de zon al vol aan de hemel. Wel al eerder wakker geworden, het leek of ze mijn kamer aan het schoonmaken waren, maar dat was van de buren. Niet echt dikke wanden.
Ff lekker koud douche en op naar een brunch.
Om de hoek zit een coocking school en hier schijn je heerlijk te kunnen eten. Zo gezegt zo gedaan en idd twas goed. Nee geen boterhammetje maar rijst met dat wat je zelf lekker vindt.

Toch maar ff lekker Bangkok verkennen. Heerlijk stuk gelopen en met de taxi boot naar China town. Hier zit Co van Kessel, fietsend dooor China town. Was precies optijd. Over 10 min gingen ze vertrekken. Nou dan spring ik ook maar op de fiets.
3 uur door kleine straatje, bloemenmarkt, kriskrasen langs wachtende autos en bussen. Een bijzondere ervaring. Dank voor de tip Joris en Myrthe.

Pas weer laat terug ff douche en hapje eten om de hoek. Verder gaan we niks meer doen vandaag.

  • 13 Februari 2014 - 16:03

    Carolina:

    Leuk Nel! Ik ga jou volgen. Hoe lang blijf je weg? Geniet ervan! Groetjes Carolina.

  • 13 Februari 2014 - 16:49

    Sylvia:

    Klinkt goed Nel. Mooie foto's, je kunt de sfeer proeven van daar.
    Zo te reizen en landen bezoeken was altijd een droom van mij, maar helaas was ik daar te schijterig voor. Hahahaha.
    Ook altijd al als aupair gaan willen werken, ook te schijterig voor.
    Wat dat betreft bewonder ik jouw vrijheidsstrijd drang.
    Geniet lekker van alles wat op je pad komt.
    Ik kan niet wachten tot je verslag van dag 3 enz.......
    Groetjes meisje

  • 13 Februari 2014 - 18:39

    Marja Van Der Lee:

    Ik kan het me helemaal voorstelllen,lekker weer/eten en mensen,
    hier regend het pijpestelen en is het best koud.

  • 13 Februari 2014 - 19:49

    Wendy:

    Oké. Ik lees vanuf nu je verslagen niet meer. Wordt hier gruwelijk jaloers van!!!!!

  • 14 Februari 2014 - 10:21

    Jannie Hoekman-Harmelink:

    klinkt goed Nelly!

  • 14 Februari 2014 - 20:28

    Yvonneke Uit Oss :

    Veel plezier Nel! Maak ons vooral nie te jaloers met teveel mooie plaatjes! Grijns. Lieve grt jes vanuit Oss v mij en de mannetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 28596

Voorgaande reizen:

18 November 2018 - 30 November 2018

Duikvakantie Indonesië, Flores

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Start in Thailand

20 April 2014 - 03 Mei 2014

14 dagen fietsen van Saigon naar Ha Noi, Vietnam

06 April 2014 - 19 April 2014

INDOCHINA & ANGKOR

Landen bezocht: